Facebook Ads

Dotrzyj do ludzi spoza Twojej listy mailingowej

Stwórz precyzyjne reklamy na Facebooka
z poziomu konta GetResponse.

Facebook Ads

Zobacz, jak łatwo tworzyć i publikować reklamy na Facebooku

Dotrzyj do grupy docelowej

Angażuj unikalnych odwiedzających, aby budować bazę adresową, znajdować podobnych odbiorców lub prowadź kampanie reklamowe, aby dotrzeć do Twoich kontaktów lub fanów na Facebooku. Wykorzystaj Facebook Pixel, aby sprawdzić, co ludzie lubią, a następnie stwórz spersonalizowane kampanie remarketingowe w oparciu
o odwiedziny Twojej strony stworzonej w GetResponse.

Dotrzyj do grupy docelowej

Ustaw swój budżet i skonfiguruj zakres czasowy

Zdecyduj, ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na reklamy.

Ustaw swój budżet i skonfiguruj zakres czasowy

Prześlij

Analizuj wydajność kampanii i optymalizuj
ją na bieżąco. Obserwuj swój budżet, reakcje
w social mediach i kliknięcia - wszystko
znajdziesz na przejrzystych wykresach.

Prześlij

Twórz swoje kampanie
w jednym miejscu

Twórz, kupuj i zarządzaj reklamami na Facebooka i Instagrama
z poziomu konta GetResponse. Następnie monitoruj wydajność reklam i dostosowuj je w razie potrzeby.

Reaguj na dane Twoich kontaktów

Wykorzystaj dane swoich kontaktów, aby dotrzeć do nowych odbiorców, którzy mogą być zainteresowani zakupami. Wybierz podobnych odbiorców lub istniejącą listę. Następnie docieraj do osób odwiedzających Twój landing page – a potem prowadź kampanie remarketingowe z kuszącymi ofertami.

Zero ukrytych kosztów

Płać tylko za te leady i kliknięcia,
za które wystawiasz pieniądze. Pokażemy Ci, ile zarobiłeś w oparciu o fundusze przeznaczone na reklamę.

Narzędzia, które automatycznie ze sobą współpracują

Wypełnij swój lejek konwersji potencjalnymi klientami

Przekierowuj ruch z Facebooka prosto do Twojego lejka i doprowadź te osoby prosto do etapu decyzji o zakupie.

Rozpocznij kampanie na landing pages z wysokiego "C"

Promuj swoje strony na serwisach społecznościowych za pomocą precyzyjnych kampanii reklamowych,
aby zwiększać ruch na stronie i konwersje.

Zdobywaj więcej rejestracji na webinary

Promuj webinary w serwisach społecznościowych, aby przyspieszyć wskaźniki rejestracji i uczestnictwa
w wydarzeniach.

Twórz reklamy, znajdź odbiorców i rozwijaj swoją listę.
Wszystko w jednym miejscu.

Materiały, które pomogą Ci stworzyć konwertujące Facebook Ads

  • Projektowanie reklam Facebook Ads w GetResponse

    Projektowanie reklam Facebook Ads w GetResponse

    Przewodnik krok po kroku jak tworzyć skuteczne reklamy na Facebooku i Instagramie z Twojego panelu GetResponse.

    PRZECZYTAJ PORADNIK ›
  • Jak poprawić wydajność reklam na Facebooku

    Jak poprawić wydajność reklam na Facebooku

    Przejrzyj listę 7 najczęstszych błędów w kampaniach reklamowych na Facebooku i dowiedz się, jak ich uniknąć.

    DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ ›

Facebook Ads w pigułce

Czym są reklamy Facebook Ads? Reklamy na Facebooku to forma reklamy internetowej, która umożliwia firmom dotarcie do ukierunkowanej grupy odbiorców na platformie Facebook. Reklamy na Facebooku mogą przybierać różne formy, w tym reklamy w formacie obrazu i wideo, reklamy karuzelowe oraz sponsorowane historie, i można je kierować do określonych grup według zainteresowań, zachowań lub danych demograficznych.
Dlaczego powinienem używać Facebook ads? Reklamy na Facebooku mogą być cennym narzędziem dla firm, które chcą dotrzeć do dużej i ukierunkowanej grupy odbiorców. Z ponad 2 miliardami aktywnych użytkowników, Facebook oferuje jedną z największych i najbardziej zróżnicowanych publiczności reklamowych, a jego zdolności do targetowania pozwalają firmom trafić do właściwych osób z właściwą reklamą.
Jak skonfigurować kampanie Facebook Ads? Aby skonfigurować kampanię reklamową na Facebooku, będziesz potrzebować strony firmowej na Facebooku. Stamtąd możesz uzyskać dostęp do Menedżera reklam na Facebooku i skorzystać z kreatora tworzenia kampanii, aby wybrać cel reklamowy, grupę docelową, budżet i format reklamy. Będziesz także musiał dostarczyć materiały kreatywne, takie jak obrazy czy filmy.
Ile kosztują reklamy na Facebooku? Koszt prowadzenia reklamy na Facebooku będzie różnić się w zależności od grupy docelowej, formatu reklamy oraz celu reklamowego. Facebook stosuje model ceny oparty na aukcji, gdzie licytujesz z innymi reklamodawcami o umieszczenie reklamy, a koszt Twojej reklamy będzie determinowany przez takie czynniki jak konkurencja, wielkość grupy docelowej. Średnio firmy mogą spodziewać się wydatków w przedziale od 1 do 3 dolarów za kliknięcie reklamy na Facebooku.
Jak wybrać grupę docelową mojej reklamy? Facebook oferuje różnorodne opcje ukierunkowania, które pomagają dotrzeć do właściwej grupy odbiorców dla twojej reklamy. Możesz ukierunkowywać na podstawie danych takich jak wiek, płeć, lokalizacja i zainteresowania, a także zachowań, takich jak zachowanie zakupowe czy używanie urządzeń. Możesz również tworzyć niestandardowe grupy docelowe na podstawie list istniejących klientów lub odwiedzających twoją stronę internetową.
Jak mierzyć efekty moich kampanii Facebook ads? Możesz mierzyć sukces swojej kampanii reklamowej na Facebooku, śledząc kluczowe wskaźniki, takie jak zasięg, liczba wyświetleń, kliknięcia, konwersje oraz zwrot z inwestycji w reklamę. Facebook udostępnia szczegółowe raporty dotyczące wydajności w Menedżerze reklam. Możesz również korzystać ze śledzenia konwersji oraz niestandardowych grup docelowych, aby monitorować skuteczność swoich reklam.