10 najważniejszych influencerów w dziedzinie marketing automation, których powinieneś znać

Szukając wskazówek i inspiracji w świecie marketing automation, najlepiej zacząć od Internetu. Ale biorąc pod uwagę ilość dostępnych treści i opinii, czy można mieć pewność, że czerpiemy wiedzę od najlepszych?

Aby rozwiać Twoje wątpliwości, przygotowaliśmy listę dziesięciu najbardziej wnikliwych, innowacyjnych i w wielu przypadkach głoszących przełomowe teorie influencerów, którzy liczą się dziś w marketing automation.

 

Ryan Schwartz

Przegląd najważniejszych influencerów marketing automation otwiera Ryan Schwartz, dyrektor operacyjny, a także szef marketingu i sprzedaży w Docusign. Ryan z pasją stosuje w biznesie różnorodne systemy automatyzacji i korzysta z niezliczonych możliwości, jakie dzięki nim powstają.

Ryan chętnie dzieli się wiedzą – z licznymi śledzącymi jego profil użytkownikami Twittera, na blogu oraz za pośrednictwem innych treści w Internecie. Obserwuj go w social media, aby dowiedzieć się więcej.

Warto przeczytać: What B2B Marketers Need to Know About Video

 

Xand Griffin

Dla Xand Griffin podstawą jest doświadczenie. Xand odpowiada za inbound marketing w agencji Stratus Interactive. Jest całkowicie oddana idei generowania realnej wartości z doświadczeń, jakie stają się udziałem klientów. Wie, jak wykorzystać uzyskane w ten sposób dane na potrzeby biznesu.

Aby śledzić na bieżąco treści, którymi dzieli się Xand, zajrzyj na jej bloga pod adresem Xandgriffin.com albo obserwuj ją na Twitterze.

Warto przeczytać: 6 Things I Learned From a Marketing Conference

 

Howard Sewell

Firma Spear Marketing Group to eksperci w dziedzinie wykorzystania potencjału marketing automation na rynku B2B. Osiągnęli tę pozycję w dużej mierze dzięki swojemu prezesowi. Howard Sewell regularnie publikuje treści i dostarcza nieprzebranych pokładów doskonałych pomysłów.

Materiały publikowane przez Howarda różnią się od tego, co proponują inni autorzy. Nierzadko idzie w nich pod prąd, a to sprawia, że jest postrzegany jako jeszcze bardziej wpływowy ekspert.

Warto przeczytać: Which Comes First: Lead Nurturing or Inside Sales?

 

Jennifer Igartua

Jennifer Igartua jest konsultantką marketing automation w firmie BlueWolf Consulting, gdzie doskonaliła swoje umiejętności, by ostatecznie dotrzeć na branżowy szczyt. Jennifer mieszka w Nowym Jorku i regularnie publikuje treści oraz artykuły na blogu. Są one dla marketerów źródłem inspiracji oraz narzędzi niezbędnych do osiągnięcia sukcesu.

Na swoim profilu na Twitterze Jennifer dzieli się własnymi materiałami, ale udostępnia również treści innych użytkowników.

Warto przeczytać: What’s Behind Closed Loop Reporting?

 

Sean Si

W czasach, gdy tak wiele osób dzieli się swoimi osobistymi opiniami na temat zasad marketing automation oraz sposobów budowania relacji z potencjalnymi klientami, nie wiadomo, komu zaufać. Wiedza i pasja Seana Si widoczne są we wszystkich treściach, jakie tworzy. Nie można przejść obok nich obojętnie.

Niezależnie, czy mówimy o wystąpieniach, webinarach, czy dzieleniu się wartymi uwagi pomysłami na blogu, Sean to entuzjasta i prawdziwy ekspert w dziedzinie komunikacji. Do jego sukcesów należy też zaliczyć założenie prężnie działających firm, takich jak SEO Hacker i Qeryz.

Warto przeczytać: 8 Lessons I Learned Building my First SaaS Business in a Third World Country

 

Claudia Hoeffner

Claudia Hoeffner lubi patrzeć na problemy z różnych perspektyw i przyjmować przemyślane podejście, które ma ją doprowadzić do skutecznego rozwiązania. Potrafi spojrzeć na marketingowe dylematy zarówno z punktu widzenia marketera, jak i dostawcy produktu czy usługi, a także okiem klienta. To jeden z powodów, dla których Claudia cieszy się tak wielkim uznaniem w branży.

Dysponuje niebagatelną wiedzą na temat generowania leadów oraz marketing automation. Nie ulega więc wątpliwości, że w nadchodzących latach to właśnie Claudia będzie w czołówce liderów opinii.

Warto przeczytać: Ryan Skinner’s Podcast on Content Marketing, for Forrester Research, featuring Claudia Hoeffner

 

Steve Susina

Lyons Consulting Group oferuje klientom z sektora e-commerce szeroko pojęte doradztwo w dziedzinie rozwiązań cyfrowych oraz strategii. Kluczową rolę w firmie pełni dyrektor marketingu, Steve Susina, z wykształcenia inżynier elektryk, który przebojem wkroczył w świat marketingu.

Steve wierzy w moc danych – co sprawia, że jest moją bratnią duszą – i wykorzystuje ich potencjał w swojej pracy. Jest również jednym z czołowych influencerów w marketingowym świecie. Podczas swoich wystąpień uczy marketerów, jak dzięki wykorzystaniu automatyzacji mogą czerpać maksimum korzyści z prowadzonych działań.

Warto przeczytać: Wine, Web and Marketing Automation

 

Eric Wittlake

Eric Wittlake zajmuje się marketing automation z punktu widzenia sektora B2B. Udziela cennych wskazówek marketerom, którym zależy na zdobyciu klientów biznesowych. Wiedza Erica jest związana nie tylko bezpośrednio z działaniami marketingowymi, ale także z aspektami technologicznymi i wdrożeniami.

Każdy marketer chcący doskonalić swoje umiejętności powinien sprawdzić, co Eric ma do zaoferowania. Koncepcje dotyczące digital marketingu i innowacji, którymi dzieli się ze spragnionymi wiedzy użytkownikami na stronie B2BDigital.net, są absolutnie bezkonkurencyjne.

Warto przeczytać: 6 Ways B2B Markets are Falling Short Today

 

Michael Peggs

Michael Peggs mieszka w Nowym Jorku, gdzie pracuje jako konsultant i ekspert do spraw contentu. Świetnie zna się na zagadnieniach związanych z organicznym generowaniem leadów oraz angażowaniem odbiorców na większą skalę. Wie też sporo na temat potencjału marketing automation.

W przerwach między wypełnianiem obowiązków szefa agencji content marketingowej Marccx Media, której jest założycielem, Michael dzieli się wiedzą w najbardziej wpływowych branżowych serwisach, takich jak Huffington Post.

Warto przeczytać: 42 Online Marketing Tools to Make Your Life Easier

 

Jeff Shearer

Jeff pracuje w firmie Egencia, gdzie zajmuje się wdrażaniem dużych rozwiązań informatycznych do procedur biznesowych. Na swoim blogu udziela wskazówek i dzieli się wiedzą, którą zdobył podczas lat spędzonych na kluczowych stanowiskach związanych z marketing automation.

Strona Protips, którą prowadzi, to prawdziwa kopalnia wiedzy dla każdego marketera. Pasjonaci marketingu po prostu muszą tam zajrzeć.

Warto przeczytać: One Landing Page Template to Rule Them All

 

Na tej liście znaleźli się najwięksi eksperci w świecie marketing automation. Nie są to jednak wszyscy. Którego influencera dodałbyś do tego zestawienia? Zostaw komentarz!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

Naciskając “Zapisz się”, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GetResponse sp. z o.o. (ul. Arkońska 6/A3, 80-387 Gdańsk) powyższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od GetResponse sp. z o.o.
x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

Naciskając “Zapisz się”, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GetResponse sp. z o.o. (ul. Arkońska 6/A3, 80-387 Gdańsk) powyższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od GetResponse sp. z o.o.
x