15 skutecznych reklam na Facebooku, które świetnie promują internetowe biznesy

Chcesz korzystać z reklam na Facebooku do promowania swojej działalności? A może zdarzyło Ci się już z nimi pracować, ale wyniki okazały się niższe od zaplanowanych? Służę pomocą. W tym poście omówię kilkanaście reklam, które według mnie przyniosły świetne rezultaty.

 

Kryteria doboru tych przykładów były proste. Jako osoba zajmująca się strategią reklamową na Facebooku, mam zwyczaj robienia zrzutów ekranu, kiedy w moim facebookowym koncie pojawia się reklama przykuwająca uwagę. Na ogół posiada ona poniższe cechy:

  1. Przekonująca grafika. Jeśli reklama nie jest opatrzona zdjęciem, które przykuje mój wzrok i sprawi, że nie tylko przestanę zjeżdżać w dół strony, ale także kliknę w reklamę, to chyba brakuje jej kreatywności.
  2. Trafność. Jeśli klikam na reklamę, żeby dowiedzieć się więcej, to oznacza, że trafnie umieszczono mnie w grupie jej odbiorców. Wielokrotnie zdarza się, że trafiają do mnie reklamy od osób sprzedających coś poprzez tworzenie grup podobnych do siebie odbiorców, a to często bywa przyczyną nietrafień – choć nie zawsze.
  3. Chcę wiedzieć w ciągu kilku sekund, o czym jest reklama. Z tego powodu nagłówek i tekst nad obrazkiem są niezwykle ważne. Jeśli żaden z tych elementów nie przykuje mojej uwagi, jadę dalej.

 

Zawsze intrygują mnie reklamy dotyczące coachingu biznesowego, marketingu online, sprzedaży i widoczności. Ty zaś, Czytelniku, też prawdopodobnie jesteś przedsiębiorcą lub prowadzisz niewielki biznes. Jestem przekonana, że będziesz w stanie odnieść poniższe przykłady do własnych doświadczeń.

A zatem, mając w głowie powyższe trzy elementy, zerknijmy na reklamy, które zwróciły moją uwagę w ostatnim czasie.

 

1. Digital Marketer

 

Picture1-2

„Chcesz tworzyć treść na swój blog SZYBKO – bez konieczności napisania nawet jednej linijki? Pobierz nasz „Szablon doskonałego wpisu”, z którym stworzysz i opublikujesz swój post jeszcze dziś.

 

  1. Nikt nie umie robić reklam tak, jak Digital Marketer. Kropka.
  2. Sama nieszczególnie przepadam za tego rodzaju obrazkami, ale kogo obchodzi moje zdanie – spójrz tylko, ile polubień i udostępnień zebrał powyższy post.
  3. Ich tekst zawsze trafia w punkt. Jest jasny i zwięzły. Murowany sukces.

 

2. Amy Porterfield, przedsiębiorca internetowy

 

Picture2-2

„Nie mam czasu, żeby stworzyć swój kurs internetowy!” Tak, znam to. Mówiłam to samo, kiedy zajmowałam się wieloma klientami na raz i nie mogłam odkopać się spod zadań. Oto, co w końcu odkryłam (i co wpłynęło na zmianę sytuacji niemal w ciągu jednej nocy)…

 

  1. Amy skierowała do mnie tę reklamę, ponieważ wzięłam udział w jej webinarze na temat tworzenia kursów. Amy wykorzystuje własne zdjęcie, ale ewidentnie nieco poprawiła swój wizerunek (dla nas, kobiet, to naprawdę emocjonująca perspektywa).
  2. Nagłówek jest bardzo konkretny.
  3. Tekst zaczyna się od stwierdzenia, któremu trudno nie przytaknąć. Świetna reklama.

 

3. Robin i Mike Pisciotta, specjaliści od lejków sprzedażowych

 

Picture3-2

[WPIS NA BLOGU] 5 powodów, dla których świetni coache bankrutują: odkryj, dlaczego tak wielu coachów mających świetne pomysły bankrutuje… (i jak uniknąć pułapek, w które wpadli). Poniżej przedstawiamy 5 powodów, dlaczego nawet najlepsi coache bankrutują – abyście mogli uniknąć tego samego…

  1. Uwielbiam to zdjęcie ze względu na zielony filtr, który wyróżnia je w panelu wiadomości i jednocześnie jest bardzo  charakterystyczny dla tej marki. Zwróć uwagę na to, że Robin i Mike używają własnego zdjęcia. Co prawda polubiłam ich stronę, więc możliwe, że reklamy wysyłane są tylko do fanów, ale i tak jest to bardzo dobra robota.
  2. Ogromnie podoba mi się ten nagłówek.
  3. Mike i Robin nie pytają, czy jesteś coachem – po prostu stwierdzają to na podstawie faktu, że otwierasz promowany przez nich post.

 

4. Frank Kern, marketer działający w Internecie

Picture4-1

 

  1. Koniec z tradycyjnym sposobem prowadzenia webinarów! Chwilkę, jak to? Powiedz mi coś więcej …
  2. Świetne zdjęcie. Ukazuje osobowość Franka.
  3. Nie widzisz tu całego tekstu, który jest świetny. Frank używa takich zajawek, od których na samą myśl o webinarze , już nie można się go doczekać!

 

5. Bill Baren, coach zajmujący się sprzedażą

 

Picture5-1

Chcesz wiedzieć, jak pozyskiwać więcej klientów bez zwiększania liczby działań marketingowych? Czasami komuś uda się nas przekonać, że jakiś nowy marketingowy trik przyciągnie więcej klientów. Prawda jest taka, że nie potrzebujesz większej liczby działań marketingowych; potrzebujesz prostego procesu, który zwiększy liczbę osób odpowiadających pozytywnie na Twoje wezwania. To niezwykle prosta mapa procesowa obejmująca 7 kroków – pokażę Ci, jak namówić do zapisu 8 z 10 potencjalnych klientów ORAZ stworzyć listę oczekujących, sprawiając, że zapiszą się do Twojego programu. Kliknij tutaj, aby pobrać Twoją bezpłatną „Mapę na tak”, dostępną w tym tygodniu.

  1. Wybrałam tę reklamę ze względu na jej hipnotyzujący tekst. Jest tak prosty, a jednocześnie ma tak głębokie oddziaływanie.
  2. Obrazek krzyczy „Mapa na tak!”, co sprawia, że mam ochotę dowiedzieć się więcej. Kupuję to.

 

6. Sue B. Zimmerman, ekspertka od Instagrama

Picture6

  1. Co za genialny tekst! Sue używa tonu rozmowy, dzięki czemu masz wrażenie, że zwraca się bezpośrednio do Ciebie.
  2. W mojej ocenie obrazek aż tak bardzo się nie wyróżnia, ale moją uwagę przykuł napis.
  3. Przeczytaj tekst pod nagłówkiem. Czy Sue nie brzmi, jak gdyby była Twoją najlepszą przyjaciółką?

 

7. Tara Gentile, przedsiębiorca internetowy

 

Picture7

Pamiętasz, jak Hermiona przez przypadek znalazłą w swoim eliksirze koci włos? Nie wyglądało to dobrze. Tak właśnie działa stosowanie „magicznych przepisów” podawanych przez innych ludzi. Zamiast prowadzić biznes w kierunku, w jakim CHCESZ go prowadzić, zmieniasz go w ten sposób w zupełnie coś innego (czyli eliksir po prostu nie działa). 10 marca wytłumaczę Ci, dlaczego tak się dzieje – a także, jak można tego uniknąć raz na zawsze i zamiast tego stworzyć swój własny magiczny przepis!

  1. Jak dla mnie, tekst tej reklamy sprawia, że jest ona znakomita. Przeczytaj, a sam się przekonasz.
  2. Ogromnie podoba mi się zdjęcie Tary oraz umieszczony na nim napis. Fantastyczna gra słowna.

 

8. Jeff Walker, ekspert zajmujący się wprowadzaniem produktów na rynek

 

Picture8

Czy w swoich działaniach marketingowych popełniasz takie błędy? Mam dla Ciebie BEZPŁATNY filmik szkoleniowy, na którym pokażę Ci, jak unikać błędów, które zabijają większość produktów w momencie ich wprowadzania na rynek i całe działalności jeszcze przed ich rozpoczęciem. Dowiedz się, czego NIE robić… a co działa!

 

Wszyscy znamy Jeffa, prawda? Zerknij tylko na liczbę polubień jego reklamy. Czy muszę coś dodawać?

 

9. Robin i Mike Pisciotta, specjaliści od lejków sprzedażowych

 

Picture9

W artykule omawiamy najskuteczniejsze sposoby na wyróżnienie się w tłumie coachów… (Psst! Nie ma to nic wspólnego z brzydkimi albo „sprzedającymi się” taktykami marketingowymi 😉 ). Sięgnij po darmowe porady =>

  1. Tak, zamieściłam dwie reklamy tej pary – już samo to świadczy o tym, jak dobrze radzi sobie ona z reklamami na Facebooku.
  2. Świetne zdjęcie, świetny tekst. Jak mogę się zapisać?

 

10. Selena Soo, coach PR

 

Picture10

Dlaczego niektórzy coache sięgają szczytu jednym skokiem… a inni mozolnie wspinają się tam przez całe lata? W moim 31-stronicowym, szczerym raporcie pokazuję, co *dokładnie* zrobiłam, żeby rozwinąć mój biznes tak szybko + stać się rozpoznawaną ekspertką w mojej dziedzinie (mimo bycia z natury introwertyczką unikającą błysku fleszy). Aby otrzymać natychmiastowy dostęp, kliknij na moje zdjęcie poniżej.

  1. Tekst gra na emocjach i porusza idealnego odbiorcę – przykuwa uwagę bez dwóch zdań.
  2. Nagłówek powodujący ciekawość zachęca ludzi do klikania.

 

11. Zach Spuckler, ekspert od Periscope

 

Picture11

Ostatnio przeczytałeś nasz post na temat kosztującego 6000 dolarów wprowadzenia produktu na rynek za pomocą Periscope – teraz jesteś gotowy na to, by zrobić to samo ze swoim biznesem. ALE w tej układance brakuje kilku elementów! Zapisz się na DARMOWE szkolenie z Periscope, aby dowiedzieć się, jak generować leady i zwiększać sprzedaż za pomocą tego serwisu

  1. Bardzo dobrze zrobiona reklama skierowana do dotychczasowych klientów. Zwróć uwagę, że tekst zaczyna się od słów: „Ostatnio…”.
  2. Zach wykorzystuje swoje zdjęcie, żeby nawiązać więź z ciepło nastawionymi odbiorcami.
  3. Jasne, przekonujące wezwanie do działania polegającego na udziale w darmowym szkoleniu.

  

12. Janet Murray, coach PR

 

Picture12

Chcesz pojawić się w Guardianie, Huffington Poście albo czasopiśmie Stylist? Tak, możesz to zrobić bez zatrudniania agencji PR, a nawet wydawania notki prasowej. Pobierz moją BEZPŁATNĄ ściągę i dowiedz się, jakie TRZY proste rzeczy sprawią, że Twój biznes już dziś zyska miejsce w mediach.

  1. Obrazek jest radosny i przykuwa uwagę.
  2. Świetny nagłówek. Przykuwa wzrok i sprawia, że chcę zająć się PR-em swojej działalności.
  3. Rewelacyjny tekst. Zwróć uwagę na słowa: „Bez zatrudniania agencji PR i wydawania ani jednej notki prasowej”. Bo kto chciałby to robić? “

 

13. Petra Foster, strateg ds. pozyskiwania klientów

 

Picture13

Chcesz przyciągać klientów z wyższej półki, którzy nie będą mogli się doczekać, żeby z Tobą pracować? Pragniesz stałego przypływu klientów BEZ konieczności postowania na Facebooku, blogowania, publikowania na Periscope i marnowania cennego czasu w mediach społecznościowych? W trakcie mojego zupełnie nowego webinaru na żywo podzielę się z Tobą…

  1. UWIELBIAM to zdjęcie. Jest takie inne, przykuwające wzrok.
  2. Nagłówek jest jasny i przekonujący.
  3. Tekst jest znakomity – odnosi się do faktu, że można pozyskiwać dobrze płacących klientów, nawet jeśli nie są oni zbyt znani w internetowym światku.

 

14. Bushra Azhar, strateg ds. perswazji

 

Picture14

Certyfikaty nie robią z Ciebie autorytetu! Przyłącz się do bezpłatnego webinaru, w trakcie którego nauczysz się: 3 psychologicznych haczyków, jakich możesz używać na początku rozmowy, aby ludzie zapamiętali Cię na zawsze oraz od razu zaczęli postrzegać Cię jako eksperta (wskazówka: to technika, której uczą ludzi pozyskujących fundusze, ale działa w każdej branży). Stwórz swój własny wstęp do darmowej rozmowy, webinaru czy spotkania z ekspertem…

  1. To, co najbardziej przekonuje w tej reklamie, to obraz. Kiedy ostatni raz widziałeś reklamę w stylu retro? Genialne.
  2. Tekst również jest fantastyczny. Śmiało, przeczytaj. Któż nie chce być zapamiętany?

 

15. Matt Roessier, coach zajmujący się sprzedażą

 

Picture15

W jakim miejscu ma znajdować się Twój biznes za 90 dni? Zarezerwuj BEZPŁATNĄ, 30-minutową „Przełomową rozmowę” z Mattem, dzięki której stworzysz plan działania pozwalający podwoić, potroić (albo jeszcze bardziej zwielokrotnić) efekty Twoich działań w ciągu następnych 90 dni.

  1. Matt wykorzystał tę reklamę, żeby do mnie wrócić po tym, jak odwiedziłam jego stronę. Dobra robota!
  2. Uwielbiam ten obrazek ze zdjęciem Matta i napisem.
  3. Jasne i zwięzłe wezwanie do działania, przypominające mi o tym, że powinnam zarezerwować rozmowę z Mattem.

 

A zatem, to one. 15 reklam, które mogą Cię zainspirować i wycisnąć z Ciebie kreatywne soki. Gdyby nie ograniczone miejsce, mogłabym zamieścić tu tony takich reklam. Może stworzę drugą część tego wpisu? Kto wie.

 

Które z tych reklam przykuły Twój wzrok? Na które z pewnością byś kliknął? Opisz swoje wrażenia w komentarzu.

 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x