[Infografika] 7 sposobów na wiosenne odświeżenie kampanii

Wiosna to czas, gdy nie tylko przyroda budzi się do życia – ludzie także wychodzą z zimowego letargu, chcą zamknąć za sobą mroźny okres i rozpocząć coś nowego.

Przygotowaliśmy więc 7 wskazówek, które pomogą odświeżyć Twoje działania email marketingowe. Ożyw swoją strategię po długich zimowych miesiącach, ustal nowe cele oraz – co ważne – pamiętaj o pozytywnym, wiosennym nastawieniu!

  1. Rozpocznij wiosenne porządki od uporządkowania bazy adresowej – dokonaj segmentacji listy odbiorców i rozpocznij kampanię reaktywacyjną.
  2. Zrób coś w rodzaju „wyprzedaży garażowej” – pozbądź się niekatywnych adresów. Dzięki temu znajdziesz miejsce dla nowych subskrybentów.
  3. Przystrój swoje wiadomości w wiosenne, świeże kolory.
  4. Dołącz do nich angażujące elementy graficzne.
  5. Zaplanuj angażującą kampanię drip mailingową (tzw. kampanię kropelkową).
  6. Nagródź najwierniejszych subskrybentów – warto ich docenić!
  7. Podziel się wiosenną radością i celebruj każdy dzień – w okresie wiosennym istnieje naprawdę wiele powodów do świętowania.

 

To dla Ciebie za mało? Poniższa infografika podpowie Ci, co dokładnie możesz zrobić, by odświeżyć swoje kampanie.

 

Infografika_odswiez_kampanie_na_wiosne

 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x