VIEWS

7 wskazówek dotyczących kampanii na Dzień Matki #Infografika

Email marketing polega przede wszystkim na tworzeniu i utrzymaniu wartościowych relacji. Dzień Matki to kolejna okazja, aby to potwierdzić.

Większość osób chce podarować swoim Mamom coś wyjątkowego, dlatego to doskonała okazja dla Twojej firmy na przygotowanie kuszącej oferty, by po raz kolejny przekroczyć oczekiwania klientów.

Według najnowszych badań w samych Stanach Zjednoczonych jest 85,4 milionów Mam. Dlatego kampania z okazji Dnia Matki powinna być jednym z większych wydarzeń w Twoim kalendarzu marketingowym.

Dziś chcę podsunąć Ci kilka wskazówek, które pomogą Ci przygotować skuteczną kampanię email marketingową z okazji Dnia Matki.

 

Czy wiesz co Mamy chcą otrzymać?

Zanim zabierzesz się do przygotowania oferty, spójrz na poniższą listę 10 najbardziej popularnych prezentów, jakie chcą otrzymać Mamy przygotowaną przez Statistic Brain:

  • Coś domowej roboty
  • Obiad
  • Kartkę z życzeniami
  • Kartę podarunkową
  • Kwiaty
  • Biżuterię
  • Książki
  • Spa
  • Ubrania
  • Muzyka

Na liście nie uwzględniono najbardziej oczekiwanego prezentu zdaniem Dr Gail Gross – czasu dla siebie. Chwili, którą Mama mogłaby poświęcić wyłącznie sobie, w której mogłaby się odstresować i naładować baterie.

Oczywiście nie powinieneś skupiać się wyłącznie na Mamach, przygotuj kampanię z myślą o swoich subskrybentach. Zachęcaj swoich klientów do zakupu odpowiednimi rabatami, ofertami specjalnymi i dodatkowymi upominkami – małe rzeczy mają często ogromne znaczenie.

Postaraj się zwiększyć zyski za pomocą ofert pakietowych, np.: prezent dla Mamy i Teściowej – wybierz jeden produkt, a na drugi dostaniesz 30% rabatu. Możesz również zaoferować darmową wysyłkę przy zakupie dwóch produktów.

Poświęć czas na właściwą promocję swojej kampanii: przygotuj dedykowane landing pages oraz zaplanuj wysyłkę newsletterów. Warto również wysłać klientom przypomnienia – niektórzy bywają roztargnieni i może im się nawet zdarzyć zapomnieć o Dniu Matki.

 

Pomóż swoim klientom wybrać to co najlepsze

Tego dnia każdy chciałby podarować swojej Mamie coś wyjątkowego. Samodzielnie wykonane prezenty cieszą się tak dużą popularnością, ponieważ ich przygotowanie wymaga czasu i wysiłku – przez to nabierają osobistego charakteru.

Zaoferuj personalizację – zaangażuj swoich klientów w proces i pozwól im samodzielnie przygotować idealny prezent.

Więcej informacji znajdziesz na poniższej infografice. Wykorzystaj 7 wskazówek do przygotowania kampanii email marketingowej sprawi, że na twarzy każdej Mamy pojawi się uśmiech.

 

infografika_dzien_matki

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x