Autorespondery oparte na działaniach zamieniamy w cykle marketing automation

Marketing automation nie jest wcale tak odległym zjawiskiem, jak mogłoby się wydawać.

Być może już od pewnego czasu wykorzystujesz ten mechanizm, tylko w trochę innej formie – zwłaszcza, jeśli używasz opartego na działaniach odbiorcy autorespondera GetResponse.

GetResponse już od dawna umożliwia odpowiednie reagowanie na zachowania subskrybentów, ale dzięki marketing automation dajemy Ci teraz więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej!

 

Na drodze do przyszłości

GetResponse odchodzi od autoresponderów opartych na działaniach i zamiast tego oferuje nowe, super skuteczne narzędzie marketing automation, dostępne dla każdego konta na platformie GetResponse (więcej szczegółów na ten temat znajdziesz tutaj).

Autorespondery oparte na działaniach umożliwiają reagowanie na:

  • otwarcia wiadomości,
  • kliknięcia w wiadomości,
  • subskrypcje,
  • osiągnięte cele,
  • aktualizacje danych subskrybentów,
  • wiadomości z innych autoresponderów,
  • urodziny.

Wszystkie te funkcjonalności (i wiele więcej!) są teraz w pełni dostępne w ramach marketing automation GetResponse.

 

Przedstawiamy „Wydarzenie specjalne”!

Nasza aktualizacja wprowadza również całkowicie nowy element w ramach marketing automation, czyli „Wydarzenie specjalne”. Teraz możesz w odpowiedni sposób zareagować na ważne daty swoich subskrybentów: urodziny, rocznice subskrypcji, daty zakupów itp.

W przypadku użytkowników GetResponse, korzystających z autoresponderów opartych na działaniach, od 21 lutego zaczyniemy automatycznie konwertować ustawienia ich wiadomości na takie same, znakomicie funkcjonujące sekwencje w ramach marketing automation.

 

nowy-warunek-widok-panelu-GetResponse

 

Po co ta zmiana?

Bardzo dobrze, że pytasz! Automatyzacja marketingu jest dużo bardziej skuteczna, elastyczna i wizualnie interesująca niż autorespondery oparte na działaniach. Poza tym, dotychczasowi użytkownicy autoresponderów uzyskają teraz dostęp do wielu nowych funkcjonalności, które umożliwią im skuteczną i bardziej intuicyjną komunikację z subskrybentami.

W świecie marketingu automatyzacja będzie w tym roku zyskiwać na znaczeniu. Dlatego niezmiernie cieszy nas fakt, że możemy pomóc naszym użytkownikom już teraz zrobić krok ku przyszłości – ku wysoce skutecznym i zautomatyzowanym strategiom marketingowym.

 

Dowiedz się więcej

Stworzyliśmy pełen zestaw materiałów ukazujący szczegóły migracji (z linkami do najczęściej zadawanych pytań i nagraniami video). Przygotowaliśmy również specjalny webinar w języku angielskim, w trakcie którego pokażemy Wam, w jaki sposób autorespondery mogą działać podobnie do cykli marketing automation.

Dołącz do nas i zobacz relację na żywo w następny czwartek, 16 lutego, o godzinie 18:oo!

Zapisz się już teraz!

 

Masz pytania?

Pytaj śmiało! Z chęcią odpowiemy na wszystkie Twoje pytania dotyczące migracji i marketing automation w komentarzach poniżej lub za pośrednictwem naszego działającego 24 godziny na dobę, znakomitego zespołu wsparcia klienta.

 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

Naciskając “Zapisz się”, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GetResponse sp. z o.o. (ul. Arkońska 6/A3, 80-387 Gdańsk) powyższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od GetResponse sp. z o.o.
x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

Naciskając “Zapisz się”, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GetResponse sp. z o.o. (ul. Arkońska 6/A3, 80-387 Gdańsk) powyższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od GetResponse sp. z o.o.
x