VIEWS

Jak sprzedawać za pomocą emaila – #infografika

Czy email sprzedaje? To jest chyba najczęściej powtarzane pytanie przez każdego marketera i sprzedawcę rozpoczynającego swoją przygodę z email marketingiem.

 

Jako osoba, która zajmuje się promocją email marketingu od kilku lat, mogę śmiało potwierdzić, że jeśli kampania jest prowadzona prawidłowo i zgodnie z dobrymi praktykami, to email na pewno sprzedaje.

Zanim zadasz sobie pytanie “czy email sprzedaje”, warto poszukać odpowiedzi na inne pytania: kiedy i jak często należy wysyłać wiadomości. Dzięki uzyskanym odpowiedziom łatwiej będzie znaleźć odpowiedź na pytanie dotyczące sprzedawania.

 

Dlatego, aby rozwiać wszelkie wątpliwości, przygotowaliśmy krótką infografikę. Możesz się z niej dowiedzieć m.in.:

  • kiedy najlepiej wysyłać newslettery
  • jaka jest optymalna częstotliwość wysyłania wiadomości
  • ile trwa cały proces sprzedaży – od otwarcia wiadomości do kupna produktu lub usługi

Oczywiście dane w infografice są uniwersalne i mają posłużyć jako wskazówka w planowaniu kampanii.

Nie zapomnij również o tak ważnych elementach jak, treść i elementy graficzne wiadomości – one również mają wpływ na wskaźnik konwersji. Dlatego im również poświęciliśmy kilka słów.

 

kamo_2_pl

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x