VIEWS

Mailing pełen miłości #Infografika

Walentynki to nie tylko wyjątkowy dzień dla zakochanych. Jest to również niezwykła okazja dla marketerów, którzy tego dnia mogą podkreślić, jak bardzo ich firma ceni sobie relacje z klientami.

 

Poniższą infografikę przygotowaliśmy głównie z myślą o email marketerach. Zawarte w niej wskazówki pomogą w przygotowaniu walentynkowej kampanii email marketingowej, która roztopi serca subskrybentów.

Przed rozpoczęciem prac nad walentynkową kampania mailingową, pomyśl o swoich odbiorcach. Zastanów się, jakie działania mogą sprawić im wyjątkową przyjemność. W naszej infografice przedstawiliśmy podstawowe elementy kampanii oraz szczegółowy opis kluczowych elementów wiadomości oraz landing page.

 

1. Wiadomość zapowiadająca

Swoją kampanię walentynkową powinieneś rozpocząć jeszcze przed 14 lutego. Wyślij wiadomość zapowiadającą np. tydzień wcześniej, za pomocą której poinformujesz subskrybentów o zbliżającym się święcie. Postaraj się uchwycić odpowiedni moment do zaprezentowania swojej oferty. Działając z wyprzedzeniem, masz szansę na przekonanie odbiorców wiadomości do swojej propozycji, jeszcze zanim rozpocznie się największa gorączka walentynkowych zakupów.

 

2. Wiadomość z ofertą

Istnieje bardzo duża szansa, że bez względu na profil Twojej działalności, jesteś w stanie wpisać się w walentynkową atmosferę ze swoją ofertą. Zwróć uwagę na prawidłowe wykorzystanie poszczególnych sekcji wiadomości oraz umiejętne zaprezentowanie swoich rozwiązań. Pamiętaj, że Twoja walentynkowa wiadomość powinna prezentować się doskonale również na urządzeniach mobilnych.

 

3. Walentynkowe pomysły do wykorzystania

Przygotuj dla swoich subskrybentów coś wyjątkowego, a z pewnością zapamiętają Twoją markę na dłużej. Wybierz jeden ze sposobów, dzięki któremu poczują, że są dla Ciebie ważni.

 

4. Dedykowany landing page

Jeżeli chcesz przygotować profesjonalną kampanię email marketingową, która zapewni dużą liczbę konwersji, powinieneś kierować swoich subskrybentów na dedykowany landing page. To tutaj Twoja oferta oczaruje odbiorców, a wyeksponowany przycisk call to action zachęci ich do sfinalizowania transakcji.

Zapoznaj się z jej treścią naszej infografiki i wykorzystaj zawarte w niej wskazówki w swojej walentynkowej strategii. Jeżeli znasz inne działania email marketingowe, które mogą zostać wykorzystane w walentynki, podziel się nimi w komentarzach.

 

mailing_pelen_milosci

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x