Marketing. Skutecznie

Dailycious meeting

Jakiś czas temu, w jednym z artykułów, pisaliśmy o procesie doskonalenia Backlogu, aby sobie przypomnieć nasze wywody i skorzystać z checklisty. Dziś zajmiemy się konkretnym spotkaniem, lub jak kto woli ceremonią, a mianowicie Daily Scrum. O ile mówiąc o pielęgnacji Backlogu myślimy o procesie, który może przybrać różną formę realizacji, o tyle Daily jest już […]

Webinar „Jak tworzyć wartościowe treści – o idealnej współpracy między SEO i contentem” – pytania i odpowiedzi

6 grudnia przeprowadziliśmy dla Was webinar „Jak tworzyć wartościowe treści – o idealnej współpracy między SEO i contentem”. Cieszył się on dużym zainteresowaniem, na webinarowym czacie zadaliście nam wiele pytań. Niestety, ze względu na ograniczenia czasowe, nie udało się nam na wszystkie odpowiedzieć. Zgodnie z obietnicą, nadrabiamy zaległości – Oskar Markiewicz, SEO Associate w GetResponse […]

Największe błędy, jakie popełniłem w content marketingu

W 2018 roku content marketing jest jednym z podstawowych elementów każdego dobrego zestawu narzędzi marketingowych. Nic dziwnego, skoro treści generują trzy razy więcej leadów niż tradycyjny marketing, a ich koszty są niższe o 62%. Jednak materiałów content marketingowych jest dużo i nie każde odnoszą taki sam skutek. Od 3 lat tworzę treści do Internetu i […]

5 powodów spadku ruchu na twojej stronie

Ruch na twojej stronie spada i zastanawiasz się, dlaczego? Zagadkowa sprawa, prawda? Wziąłeś już pod uwagę wszystkie możliwe powody, ale wygląda na to, że żaden nie jest wyjaśnieniem. Pewnie tu i ówdzie widzisz jakieś niedociągnięcia, ale nie jesteś w stanie wymienić najważniejszych przyczyn spadku ruchu. Nie martw się. Oto lista 5 powodów, dlaczego ruch na […]

5 sposobów na zdobycie klientów na LinkedIn za pomocą wiadomości InMail

Wiadomości InMail na LinkedIn to niesamowita sprawa. Możesz za ich pomocą wysyłać wiadomości do każdego użytkownika LinkedIn spoza własnej sieci kontaktów. Wielu osobom wydaje się, że muszą w takiej wiadomości napisać długi tekst, albo od razu sprzedawać – tymczasem to tak nie działa. Chodzi po prostu o to, żeby umówić się z daną osobą na […]

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x