Marketing. Skutecznie

10 wartych uwagi podcastów dla marketerów

Marketerzy zawsze starają się być o krok do przodu. Mają oczy i uszy szeroko otwarte, żeby nie przeoczyć żadnej wskazówki, jak osiągać jeszcze lepsze wyniki. Niektórym najłatwiej jest uczyć się, słuchając – przede wszystkim dlatego, że potrzeba wtedy mniej wysiłku i skupienia, żeby przyswoić informacje. Czytanie wymaga większego nakładu sił. Oczy muszą śledzić litery, wyrazy […]

6 wyzwań związanych z komunikacją wewnętrzną, które negatywnie wpływają na efektywność firmy

Sposób, w jaki komunikujemy się między sobą, zmienił się. Pod pewnymi względami komunikacja stała się wygodniejsza. Zdarza się też jednak, że nas ogranicza. Tymczasem, komunikacja ma kluczowe znaczenie dla efektywności firmy, a skuteczna komunikacja wewnętrzna może decydować o być albo nie być Twojego biznesu. Dobrze prowadzona, przyniesie wspaniałe rezultaty. Prowadzona źle, uniemożliwi pracownikom osiąganie optymalnych […]

Webinar „Jak prowadzić kampanie marketingowe w GetResponse w zgodzie z RODO” – pytania i odpowiedzi

6 września przeprowadziliśmy dla Was webinar o tym „Jak prowadzić kampanie marketingowe w GetResponse w zgodzie z RODO” – cieszył się on olbrzymim zainteresowaniem. Na webinarowym czacie zadanych zostało wiele pytań. Niestety, ze względu na ograniczenia czasowe, nie udało się nam na wszystkie odpowiedzieć. Zgodnie z obietnicą, nadrabiamy zaległości – nasz dział prawny oraz specjalista […]

Praca Scrum Mastera z Product Ownerami – część II

W poprzedniej części artykułu skupiliśmy się na omówieniu szkoleń i różnego rodzaju warsztatów, które organizujemy dla naszych Product Ownerów. Mamy już opracowane: wprowadzenie do pracy w roli PO, przygotowanie do zdobycia certyfikatu z serii PSPO, wstęp do zwinnej pracy dla interesariuszy Zespołów, a od niedawna, wspólnie z doświadczonymi Product Ownerami, prowadzimy dla całego działu Product […]

10 najlepszych książek o wywieraniu wpływu, które samodzielny przedsiębiorca powinien przeczytać

Ludzie sceptycznie podchodzą do kwestii wywierania wpływu. Wydaje się im, że nie umieją przekonywać ludzi, a jednocześnie z podziwem patrzą na osoby, które tę umiejętność mają jakby wrodzoną. Nie będę zaprzeczać, że niektórzy mają naturalną zdolność perswazji, jednak sztuki wywierania wpływu można się też nauczyć. Ty też możesz stać się mistrzem w przekonywaniu innych, żeby […]

3 bezpieczne sposoby przekazywania hasła (i dlaczego to takie ważne)

W branży software developmentu nie da się uniknąć sytuacji, w której jakaś część zadań zostaje zlecona na zewnątrz – zwłaszcza, kiedy firma rośnie. Czasem trzeba wymienić źle działającą wtyczkę albo konieczna jest pomoc w integracji oprogramowania na poziomie enterprise. Przyjdzie taki moment, że będziesz musiał skorzystać z usług zewnętrznego podwykonawcy. Jak to najbezpieczniej przeprowadzić?

Praca Scrum Mastera z Product Ownerami – część I

Wielokrotnie, w niejednej organizacji, obserwowaliśmy podobną sytuację. Zwinność zaordynowana w dziale IT, Scrum Masterzy całkowicie skupieni na pracy w nowo powołanych zespołach deweloperskich, patrzący na wszystko z jednego punktu widzenia. Reszta firmy ma porzucić dotychczasowy sposób działania, zachwycić się „agile’owością”, szybko zrozumieć nowe zasady i się do nich dostosować.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x