Marketing. Skutecznie

5 sposobów na zdobycie klientów na LinkedIn za pomocą wiadomości InMail

Wiadomości InMail na LinkedIn to niesamowita sprawa. Możesz za ich pomocą wysyłać wiadomości do każdego użytkownika LinkedIn spoza własnej sieci kontaktów. Wielu osobom wydaje się, że muszą w takiej wiadomości napisać długi tekst, albo od razu sprzedawać – tymczasem to tak nie działa. Chodzi po prostu o to, żeby umówić się z daną osobą na […]

Jak przygotować kampanię emailową sklepu internetowego na Black Friday

Trzymajcie się mocno! Nadchodzi największe zakupowe szaleństwo roku. I nawet jeżeli i tak lubimy piątki, to ten będzie jedyny w swoim rodzaju. Black Friday (Czarny Piątek), który w tym roku przypada 23 listopada, może być dniem, który zakończysz z największym zyskiem w całym 2018 roku. Jeśli projekty marketingowe związane z okresem świątecznym nie zajmują ci […]

Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e-commerce. [nowy ebook]

Chcesz zwiększać sprzedaż i zdobywać więcej klientów, nie poszerzając własnego zespołu i nie uszczuplając budżetu marketingowego? Rozważ inwestycję w marketing automation. W przeciwieństwie do wielu innych działań marketingowych, automatyzacja procesów i korzystanie z cykli automation ma ogromną zaletę – to oszczędność czasu. Wbrew pozorom takie działanie nie sprawi, że Twoja komunikacja stanie się mniej ludzka. […]

Jak obudzić twórczą wenę: 5 prostych wskazówek od mistrzów produktywności

Jak często zdarza Ci się doświadczyć zapału do pracy zwanego weną twórczą? Natchnienia nie wystarczy odkryć. Trzeba nauczyć się rozbudzać wenę. Nie możesz oczekiwać, że akurat danego dnia pojawi się sama. Może być potrzebny impuls, żeby ją wywołać. Na moją niesforną wenę dobrze działa kilka prostych sposobów, które zebrałam poniżej. 

10 wartych uwagi podcastów dla marketerów

Marketerzy zawsze starają się być o krok do przodu. Mają oczy i uszy szeroko otwarte, żeby nie przeoczyć żadnej wskazówki, jak osiągać jeszcze lepsze wyniki. Niektórym najłatwiej jest uczyć się, słuchając – przede wszystkim dlatego, że potrzeba wtedy mniej wysiłku i skupienia, żeby przyswoić informacje. Czytanie wymaga większego nakładu sił. Oczy muszą śledzić litery, wyrazy […]

6 wyzwań związanych z komunikacją wewnętrzną, które negatywnie wpływają na efektywność firmy

Sposób, w jaki komunikujemy się między sobą, zmienił się. Pod pewnymi względami komunikacja stała się wygodniejsza. Zdarza się też jednak, że nas ogranicza. Tymczasem, komunikacja ma kluczowe znaczenie dla efektywności firmy, a skuteczna komunikacja wewnętrzna może decydować o być albo nie być Twojego biznesu. Dobrze prowadzona, przyniesie wspaniałe rezultaty. Prowadzona źle, uniemożliwi pracownikom osiąganie optymalnych […]

Webinar „Jak prowadzić kampanie marketingowe w GetResponse w zgodzie z RODO” – pytania i odpowiedzi

6 września przeprowadziliśmy dla Was webinar o tym „Jak prowadzić kampanie marketingowe w GetResponse w zgodzie z RODO” – cieszył się on olbrzymim zainteresowaniem. Na webinarowym czacie zadanych zostało wiele pytań. Niestety, ze względu na ograniczenia czasowe, nie udało się nam na wszystkie odpowiedzieć. Zgodnie z obietnicą, nadrabiamy zaległości – nasz dział prawny oraz specjalista […]

Praca Scrum Mastera z Product Ownerami – część II

W poprzedniej części artykułu skupiliśmy się na omówieniu szkoleń i różnego rodzaju warsztatów, które organizujemy dla naszych Product Ownerów. Mamy już opracowane: wprowadzenie do pracy w roli PO, przygotowanie do zdobycia certyfikatu z serii PSPO, wstęp do zwinnej pracy dla interesariuszy Zespołów, a od niedawna, wspólnie z doświadczonymi Product Ownerami, prowadzimy dla całego działu Product […]

10 najlepszych książek o wywieraniu wpływu, które samodzielny przedsiębiorca powinien przeczytać

Ludzie sceptycznie podchodzą do kwestii wywierania wpływu. Wydaje się im, że nie umieją przekonywać ludzi, a jednocześnie z podziwem patrzą na osoby, które tę umiejętność mają jakby wrodzoną. Nie będę zaprzeczać, że niektórzy mają naturalną zdolność perswazji, jednak sztuki wywierania wpływu można się też nauczyć. Ty też możesz stać się mistrzem w przekonywaniu innych, żeby […]

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x