Poradniki GetResponse

[Raport] Email marketing i marketing automation w Polsce 2017

Email marketing – pomimo swej dość długiej, bo ponad dwudziestoletniej historii – wciąż uważany jest za jedno z najlepszych i najtańszych narzędzi do kontaktu z klientem oraz pozyskiwania leadów i budowania relacji. Nic w tym dziwnego: dzięki temu rozwiązaniu można przy niskich nakładach finansowych dokonać targetowania i personalizacji komunikacji z odbiorcą.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

Naciskając “Zapisz się”, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GetResponse sp. z o.o. (ul. Arkońska 6/A3, 80-387 Gdańsk) powyższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od GetResponse sp. z o.o.
x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

Naciskając “Zapisz się”, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GetResponse sp. z o.o. (ul. Arkońska 6/A3, 80-387 Gdańsk) powyższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od GetResponse sp. z o.o.
x