Weź udział w kursie optymalizacji landing pages z Peepem Lają

Dobrze wiemy, że najlepsi email marketerzy są ciągle spragnieni nowej wiedzy i chcą uczyć się od najlepszych.

 

Dlatego w ramach akademii GetResponse zapraszamy na kurs optymalizacji landing pages z Peepem Lają. Zapisz się na cykl krótkich, praktycznych lekcji prowadzonych przez światowej sławy eksperta, a dowiesz jak rozpoznać potrzeby docelowych odbiorców i wzbudzić ich zainteresowanie. Poznasz również techniki projektowania stron, które skutecznie generują konwersję.

 

Czym jest landing page?

Landing page to prosta strona internetowa, której jedynym celem jest realizacja konwersji – np. dołączenie do subskrypcji lub przejście na wybraną stronę internetową.

Tego typu strona pozbawiona jest elementów, które mogłyby rozpraszać użytkownika, dlatego konwertuje o wiele skuteczniej niż strona główna lub dedykowana zakładka na firmowej stronie internetowej.

 

Dlaczego potrzebujesz skutecznych landing pages?

Większość marketerów zdaje sobie sprawę z roli landing pages w kampaniach marketingowych, jednak statystyki w dalszym ciągu wskazują na ich ograniczone wykorzystanie:

  • zaledwie 22% firm deklaruje zadowolenie ze swojego wskaźnika konwersji;
  • 44% firm korzysta z oprogramowania, które pozwala na przeprowadzenie testów A/B;
  • 44% firm B2B kieruje ruch na stronę główną zamiast na dedykowany landing page.

 

Landing page w email marketingu

Landing pages stanowią bardzo ważny element działań email marketingowych z wielu powodów. Omówię krótko tylko najważniejsze z nich, więcej ciekawych informacji na ich temat otrzymasz podczas naszego kursu 🙂

 

Chcesz szybko rozbudować bazę adresową?

Jeżeli chcesz szybko zwiększyć rozmiar bazy, powinieneś przygotować landing page z formularzem. Swoim docelowym odbiorcom zaoferuj coś wartościowego, w zamian za dokonanie subskrypcji. Zachęta do wypełnienia formularza, czyli tzw. lead magnet, może mieć różną postać: poradnika, kuponu rabatowego, możliwości wzięcia udziału w webinarze itp. Ważne, abyś odpowiednio dobrał „zachętę” i przyciągnął na stronę osoby, które będą zainteresowane Twoją ofertą i chętnie dołączą do subskrypcji.

 

Zwiększ skuteczność kampanii – dzięki czytelnemu landing page

Jeżeli prowadzisz kampanie reklamowe w mediach społecznościowych lub wyszukiwarkach internetowych, kierowanie użytkowników na dedykowany landing page zapewni Ci o wiele większą konwersję niż kierowanie ich na stronę główną swojej firmy (gdzie informacje o kampanii mogą zaginąć w natłoku innych danych).

 

Czytelna strona internetowa – a taką formę ma landing page – budzi większe zaufanie użytkowników, skutecznie komunikuje ofertę i szybciej kieruje ich uwagę na wezwanie do działania.

 

Czego dowiesz się z kursu?

Kurs optymalizacji landing pages zawiera wyłącznie praktyczne wskazówki, które od razu będziesz mógł zastosować na swojej stronie. Peep poruszy takie kwestie, jak:

 

  • Lead magnets i przyciąganie docelowych odbiorców
  • Struktura najskuteczniejszych landing pages
  • Rozpoznanie potrzeb docelowych odbiorców
  • Pisanie skutecznych treści
  • Odpowiednie wykorzystanie obrazów
  • Wykorzystanie materiałów wideo
  • Zasady projektowania efektywnych landing pages
  • Płatny ruch na stronę
  • Wezwanie do działania
  • Psychologia i wywieranie wpływu

 

Uzyskasz dostęp do wiedzy eksperckiej, zobaczysz przykłady najlepszych rozwiązań i poznasz najciekawsze pomysły, które zdecydowanie podniosą konwersję Twoich landing pages.

 

Kim jest Peep Laja?

Peep Laja jest założycielem ConversionXL – agencji zajmującej się optymalizacją konwersji i pozyskiwaniem nowych klientów. Jak sam mówi, znajduje na stronach internetowych dziury, przez które wyciekają pieniądze i pomaga je załatać. Wszystkie decyzje podejmuje wyłącznie na podstawie szczegółowych badań i wielokrotnie przeprowadzanych testów.

Swoją wiedzą regularnie dzieli się na blogu ConversionXL oraz blogu GetResponse. Z pewnością znajdziesz w tych miejscach wiele interesujących artykułów, które pomogą Ci zoptymalizować swoje landing pages.

 

Zapisz się na kurs już dziś i zwiększaj konwersję z każdą kolejną lekcją. Napisz w komentarzach, które techniki okazały się szczególnie skuteczne.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x