Wykorzystanie strategii content marketingowych w mailingu B2B #Infografika

Każdego dnia na całym świecie wysłanych jest ok. 191.4 miliardów maili. Z tego powodu próba przyciągnięcia uwagi klientów za pomocą tego kanału często bywa strzałem w ciemno.

Jedną z najskuteczniejszych strategii, która zyskuje globalną popularność jest wykorzystanie content marketingu w newsletterach. Dzisiejsza infografika wyjaśni dlaczego warto ją stosować.

 

Strategie content marketingowe – liczby mówią same za siebie

Dziś prawie 93% marketerów w sektorze B2B używa strategii content marketingowych, aby zaangażować obecnych klientów oraz przyciągnąć nowych. 78% marketerów tworzy więcej treści niż w roku ubiegłym, a tylko 35% ma trudności z przygotowaniem treści dobrej jakości.

Jednak tworzenie wysokiej jakości treści to jedno, natomiast sprawienie, by ta treść pracowała na korzyść Twojej firmy, czyli angażowała odbiorców i przekładała się na konwersję to zupełnie inna kwestia.

Aby wypromować treści i sprawić, by dotarły do odbiorców, marketerzy B2B używają mediów społecznościowych (87% marketerów) oraz własnych stron internetowych (81%).

Co z email marketingiem? Czy jest w stanie skutecznie promować Twoje treści? Przeczytaj infografikę i dowiedz się więcej.

 

Jakiego rodzaju treści najlepiej sprawdzą się w Twoich emailach?

Marketerzy używają różnych rodzajów treści, aby zaangażować obecnych i potencjalnych klientów:

  1. Opinie klientów zajmują #1 miejsce w rankingu skuteczności technik content marketingowych. Tego typu opinie umożliwiają klientom poznanie niezależnego punktu widzenia na temat Twojego produktu lub usługi.
  2. Case study są uważane za skuteczne przez 88% marketerów. Pomagają odbiorcom wyobrazić sobie korzyści, jakie mogą odnieść dzięki Twoim usługom.
  3. 96% konsumentów jest zdania, że materiały video pomagają im w podjęciu decyzji dotyczących zakupów online.
  4. Poradniki nadal uważane są za zaawansowaną metodę komunikacji z klientami. Jednak świetnie nadają się do szerzenia wiedzy eksperckiej. Pomagają również w pozycjonowaniu Twojej firmy jako lidera branży.
  5. Infografiki. Ludzie je uwielbiają. Mogą być idealnym sposobem na zaprezentowanie dużej ilości nudnych statystyk w atrakcyjny, przystępny sposób.

Możesz użyć wszystkich spośród wymienionych strategii content marketingowych. Jednak kluczem do stworzenia skutecznych treści marketingowych jest zrozumienie swoich klientów, ich potrzeb oraz nawyków. Odpowiedź na te pytania pomoże w stworzeniu treści, które rzeczywiście pomogą w rozwiązaniu ich problemów.

Przeczytaj całą zawartość infografiki i daj nam znać, które ze strategii content marketingowych są najskuteczniejsze w Twojej branży.

 

kamo_10_pl

 

 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x