Wysyłaj newsletter na Facebooka i Twittera

GetResponse oferuje kilka funkcjonalności umożliwiających integrację kampanii email marketingowych z portalami społecznościowymi.

Jedną z nich – umieszczenie formularza zapisu na Facebooku – opisywaliśmy już jakiś czas temu na blogu. Tym razem przedstawiamy funkcjonalność, dzięki której szybko i łatwo udostępnisz wysyłany newsletter znajomym na Facebooku i Twitterze.

Oznacza to, że newsletter oprócz tradycyjnej wysyłki do subskrybentów zostanie również opublikowany w postaci linku jako wiadomość na Facebooku i Twitterze. Po kliknięciu w link newsletter wyświetli się w przeglądarce internetowej jako pojedyncza strona www.

 

Jak to zrobić?

Wdrożenie integracji jest proste i trwa zaledwie kilka minut. Pierwszym etapem jest dodanie kont social media, na których chcesz udostępniać wysyłane newslettery. Aby dodać nowe konto znajdź w menu głównym GetResponse „Kampanie”, a następnie „Ustawienia”.

W „Ustawieniach” kliknij w jedną z opcjonalnych zakładek – „Social Media”.

 

Następnie dodaj konta portali społecznościowych i wykonaj ich autoryzację. Możesz dodać dowolną ilość kont i udostępniać wysyłany newsletter na wszystkich dodanych do GetResponse kontach social media.


Decyzję o tym czy chcesz udostępniać newsletter na Facebooku i Twitterze podejmujesz w ostatnim etapie tworzenia wiadomości, w którym określasz termin jej wysyłki.

Jeżeli nie dodałeś kont social media wcześniej, możesz to zrobić jeszcze na tym etapie.

Ponadto, to Ty decydujesz jaka będzie treść komunikatów wysyłanych na social media wraz z linkiem do newslettera. Jako, że pojedynczy komunikat wysyłany na Twitterze może mieć tylko 140 znaków, to obok pola z treścią wyświetli się licznik odliczający pozostałą jeszcze ilość znaków.

To wszystko! Kolejnym etapem jest już tylko wysłanie newslettera i sprawdzenie jaką popularnością cieszy się wśród wirtualnych znajomych.

Wysyłanie newsletterów na Facebooka i Twittera pozwala zwiększyć grono odbiorców newsletterów – będą go otrzymywać nie tylko subskrybenci, ale również użytkownicy tych portali społecznościowych – co może mieć znaczne przełożenie na wskaźniki skuteczności newsletterów. Poza tym, może to być również efektywny sposób na to, aby osoby obserwujące firmowy profil na social media, stały się również subskrybentami jej newsletterów.

Czekamy na Wasze komentarze na temat integracji email marketingu z social media.

 

Chętnie poznamy również Wasze opinie z wdrożenia tej funkcjonalności do Waszych kampanii email marketingowych.

Pobierz poradnik!
Pobierz poradnik!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x