Wysyłaj newsletter na Fan Page Facebooka

Kilka miesięcy temu informowaliśmy Was o funkcjonalności umożliwiającej udostępnienie wysyłanego newslettera znajomym na Facebooku i Twitterze.

 

Oznacza to, że newsletter oprócz tradycyjnej wysyłki do subskrybentów zostanie również opublikowany w postaci linku jako wiadomość na Facebooku i Twitterze. Po kliknięciu w link newsletter wyświetli się w przeglądarce internetowej jako pojedyncza strona www.

Postanowiliśmy wyjść naprzeciw Waszym oczekiwaniom i „stuningować” tą funkcjonalność dodając do niej możliwość opublikowania wysłanego newslettera również na Fan Page Facebooka.

Podobnie jak przed modyfikacją, funkcjonalność jest prosta i szybka w obsłudze. Wystarczy zaledwie kilka kliknięć, aby wysłany newsletter pojawił się również na firmowym Fan Page.

 

Jak to zrobić?

Proces dodania Fan Page jest taki sam jak dodanie konta Facebooka. Należy zalogować się do konta GetResponse, a następnie kliknąć w „Ustawienia kampanii” -> „Social Media”. Po dodaniu konta Facebooka w boksie poniżej wystarczy kliknąć „Wczytaj ponownie Fan Pages” i dodane zostaną wszystkie Fan Page zintegrowane z tym kontem.

To wszystko! Fan page jest już dodany do danej kampanii.

Można jeszcze bardziej uprościć ten proces i zintegrować konto Facebooka z całym kontem GetResponse. Oznacza to, że do wszystkich kampanii w koncie zostanie dodane te same konto Facebooka wraz z przypisanymi do niego Fan Page.

Aby to zrobić, wystarczy kliknąć w „Moje Konto” -> „Konta Social Media” i wykonać taki sam proces jak został opisany powyżej.

Decyzję o tym czy chcesz udostępniać newsletter na firmowym Fan Page podejmujesz w ostatnim etapie tworzenia wiadomości, w którym zostaje określony termin jej wysyłki.

Na tym etapie należy już tylko wybrać konto i Fan Page Facebooka, na tablicach których ma zostać opublikowany newsletter.

Co więcej, to Ty decydujesz jaka będzie treść wiadomości opublikowanej wraz z newsletterem na tablicy Twojego konta na Facebooku. Możesz również zobaczyć jak będzie wyglądała wiadomość opublikowana na firmowym Fan Page. W zależności od wysyłanego newslettera będziesz mógł zdecydować jaki obrazek ma zostać opublikowany wraz z treścią wiadomości.

Opublikowanie newsletterów na Fan Page Facebooka pozwala zwiększyć grono odbiorców newsletterów – będą go otrzymywać również fani firmy na Facebooku – co może mieć wpływ na zwiększenie wskaźników skuteczności newsletterów Poza tym, może to być również efektywny sposób na to, aby fani stali się również subskrybentami newsletterów.

Z przyjemnością poznamy Wasze opinie na temat integracji email marketingu z Fan Page na Facebooku. Pole komentarzy jest do Waszej dyspozycji 🙂

Pobierz poradnik!
Pobierz poradnik!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x