Zadbaj o pierwsze dobre wrażenie

Wyobraź sobie, że jesteś na przyjęciu podczas, którego poznajesz wielu nowych ludzi. Czy starasz się zapamiętywać imiona wszystkich przedstawianych Ci osób?

 

Jestem przekonana, że po poznaniu kilkunastu osób nie jesteś w stanie połączyć ich imion z twarzami.

Dlatego jednym ze sposobów na zapamiętanie imienia dopiero poznanej osoby, poza uważnym słuchaniem tego, co mówi, jest powtarzanie jej imienia w trakcie rozmowy.

Podobnie jest z naszymi subskrybentami. Załóżmy, że są oni nowo poznanymi gośćmi na przyjęciu, których chcemy lepiej poznać i nawiązać z nimi relację.

 

Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie na naszych subskrybentach?

Jednym ze sposobów jest wysyłka wiadomości powitalnych. Kontaktując się z użytkownikiem od razu po zapisie do listy mailingowej, pokazujesz mu, że jest dla Ciebie ważny.

Poniżej możesz znaleźć jeden z dobrych przykładów wiadomości powitalnej wysyłanej przez sklep odzieżowy OFF 5TH Saks Fifth Avenue.

 

Screen Shot 2014-02-24 at 2.01.03 PM

 

Zaraz po zapisaniu się do newslettera otrzymamy wiadomość powitalną wraz z kodem rabatowym oraz wyszukiwarką sklepów do zakupów offline.

Gdybyś dostał tą wiadomość miesiąc po zapisie, czy pamiętałbyś w ogóle, że zapisywałeś się na ich listę? Pewnie nie. Trzeba działać szybko!

Zobacz trzy kolejne wiadomości,wysyłane dzień po dniu, w których OFF 5TH Saks Fifth Avenue podaje powody, dla których warto kochać ich sklep.

W pierwszym newsletterze – wysyłanym dzień po zapisie – otrzymujemy 10% zniżkę na kolejne zakupy.

 

Screen Shot 2014-02-24 at 2.05.47 PM

 

W drugim marka przekonuje nas, że zakupy u nich są naprawdę wyjątkowe.

 

Screen Shot 2014-02-24 at 2.06.38 PM

 

A trzecia wiadomości zachęca nas do pozostania w kontakcie i śledzenia ofert w różnych kanałach social media.

 

Screen Shot 2014-02-24 at 2.06.14 PM

Jak Ci się podoba taki sposób komunikacji? Czy zapamiętałbyś tę markę?

 

 A jak robią to inni?

Poniżej możesz znaleźć kilka innych przykładów maili powitalnych różnych zagranicznych marek. Subskrypcja nowego klienta jest traktowana jak szansa na prezentację dobrej obsługi.

Zazwyczaj oferowane są zniżki, prezenty, darmowa dostawa, a czasami wysyłane jest zwyczajne podziękowanie za zapisanie do newslettera.

Screen Shot 2014-02-24 at 2.08.13 PM Newsletter firmy Loft

 

Screen Shot 2014-02-24 at 2.20.27 PM Newsletter firmy ALDO
 
Screen Shot 2014-02-24 at 2.19.04 PM
Newsletter firmy REI
 
Screen Shot 2014-02-24 at 2.19.48 PM
Newsletter firmy Armani Exchange

Wysyłaj wiadomości powitalne!  W ten prosty sposób otworzysz sobie drzwi do stworzenia wyjątkowej relacji z nowymi subskrybentami. Przetestuj wszystkie z powyższych rozwiązań i wybierz te najbardziej efektywne dla Twojego biznesu.

 

W GetResponse możesz ustawić i zaplanować automatyczną wysyłkę takich maili w sekcji “Autorespondery”.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

x